O fantezie inplinita.

|
Bucataria slab luminata lasa la vedere doua pahare de sampanie goale, o sticla aruncata neglijenth jos. In holul de la intrare doua perechi de pantofi, una cu toc inalt, amestecate chiar langa usa. Mai incolo un sacou de barbat, o haina lunga de dama, o pereche de pantaloni, si o pereche de sosete. In camera chiar pe prag un ambalaj de prezervativ, iar putin mai incolo prezervativul uzat si indodat. Haine pe jos, pe scaune, lenjerie amestecate fara nici un sens. In pat el si ea. Acum obositi dupa lunga partida de sex pe care tocmai au avut-o discuta in liniste.

- Stii bine ca a fost doar o aventura de o noapte, nu putem continua in ritmul acesta, mai ales ca lucram in aceiasi companie. O sa ne afecteze relatia de la locul de munca.
- Nu incerca sa ma convingi, ti-a facut o placere enorma sa ma ai, de mult iti doresti asta desi intodeauna ai negat-o. O sa fie bine, nu conteaza. Important e sa continuam sa facem sex.  [ rase]
- Da, ai fost... a fost ...bine .
- Doar bine ?!
- Glumesc, m-am simtit extraordinar, stii cum sa faci un barbat sa simta ca traieste.
 Zambi si isi lasa capul pe pieptul lui. Apoi completa
- Si tu stii, in mod cert cum sa satisfaci o femeie.

Urmara cateva minute de liniste. Apoi ea se ridica si se imbraca cu camasa lui lunga, alba care ii venea excelent.
-Ma duc sa pregatesc niste cafea si sa fumez o tigara, vrei sa ma insotesti ?
- Sigur, mi-ar face placere.
Nu dura mult si schimbara decorul, acum erau amandoi in bucatarie in jurul unei mese mici de lemn savurand mirosul de cafea care se raspandea din doua cesti negre. Ea scoase din geanta aflata pe canapea un pachet de tigari, lua una apoi ii oferi si lui. Ezita sa ia o tigara dupa care se decise, trase si el una din pachet.
- Stii ca eu nu prea fumez, decat ocazional, esti o ispita in toate sensurile.
- Ei bine, asa sunt eu. Stiai asta dinainte sa ajungi in patul meu.
- Aici m-ai prins, recunosc, si mi-a facut placere.

- David, spune-mi ai vreo fantezie pe care nici o femeie sa nu fi reusit pana acum sa ti-o indeplineasca? Vreau sa fi cat se poate de sincer cu mine.
- Ei bine, se poate sa am, dar nu e ceva ce imi doresc cu disperare, mi se pare ceva inedit si nu as refuza niciodata. Ei bine e vorba despre sexul in trei. Bineinteles a treia persoana sa fie tot o femeie. Ma dezgusta profund idea de a imparti o femeie cu un alt barbat.
- Ce ai spune daca ti-as indeplini fantezia asta ?
- Ei bine, as spune ca le-am vazut pe toate atunci. Si anume cine ar fi misterioasa femeie, Alexia?
- Nu pot sa iti spun decat ca, e una din cele mai bune prietene ale mele cu care am mai experimentat amorul lesbian.
- Ma bucur ca in sfarsit am intalnit pe cineva lipsit de inhibitii.
- Ai sa vezi, ce urmeaza o sa fie memorabil,

Lua telefonul din geanta si forma un numar. Suna de cateva ori, apoi se auzi o voce de femeie.
- Buna Elisa, sunt Alexia si am nevoie de o favoare din partea ta.
- Nici o problema, sunt bucuroasa daca te pot ajuta cu ceva.
- Bine atunci, stii hotelelul acela de cinci stele din centru?
- Da, sigur ca il stiu.
- Ne vedem maine acolo in jurul orei 8 pm. Esti de acord?
-Da, atunci ramane stabilit.
- Elisa?
-Da?
- Nu uita sa aduci tu tine camera si un trepied.
Se intoarse spre David care asculta toata discutia telefonica si incepu sa il lamureasca. Elisa e studenta la Teatru Si Film asa ca o sa ne jucam putin, iar totul o sa fie filmat. Bineinteles ca filmul o sa il primestii cadou ca amintire.  El ramase putin surpins apoi lua tigara din scrumiera, trase un fum si ii zambi.

A doua zi David si Alexia intr-un taxi. Masina lua cateva curbe, parcurse destul de usor strazile nu prea aglomerate pana la hotelul din centru. Apoi opri. David obisnuit sa fie galant, cobora primul apoi se grabi sa ii deschida portiera insotitoarei lui.  Amandoi intrara in holul principal....


Va continua...

1 comentarii:

Ioana Popa spunea...

Mi am indeplinit o fantezie si in acelasi timp, i am indeplinit si iubitului meu, una...Imi place la nebunie sa port lac sau latex, asa ca mi am luat o salopeta de la sex shop ul erotica http://www.erotica.ro/overall-tyra-p2446-c51.html si un bici http://www.erotica.ro/leather-finger-whip-p2798-c37.html si am avut parte de cea mai nebuna noapte din viata mea!
incercati, merita!!!

Trimiteți un comentariu